Parašė Violeta Kriščiūnienė
|
Skaitančioji visuomenė „Versmės“ leidyklą geriausiai žino iš jos rengiamos ir leidžiamos šimtatomės Lietuvos istorijos monografijų serijos „Lietuvos valsčiai“. Greta šio bemaž du dešimtmečius vykdomo unikalaus projekto leidykla plėtoja kitą leidybinę veiklą, taip pat įvairius mokslo ir kultūros projektus, tarp jų kartu su Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija bei Vytauto Didžiojo karo muziejumi įgyvendina leidyklos inicijuotą patriotinį, kultūrinį, edukacinį projektą „LAISVĖS KOVŲ VIDEOTEKA“. Laisvės kovų videoteka – tai vienoje vietoje sukauptas dokumentinio ir vaidybinio kino paveldo rinkinys laisvės kovų tematika – elektroninis virtualusis archyvas ir patogi prieiga prie jo internete. http://www.versme.lt/videoteka.htm |
|
2012 m. spalio 29 dieną Vilniaus Rotušėje vyko Lietuvos istorijos mokytojų asociacijos suvažiavimas.
LIMA SUVAŽIAVIMO REZOLIUCIJA
1. suvažiavomas pritaria LIMA įstatų projektui ir įpareigoja redakcinę komisiją parengti galutinį įstatų tekstą ir Tarybos pirmininką juos įregistruoti;
2. suvažiavimas priima nutarimą, kad asoc-iacijos nario 20 lt mokestis yra renkamas kartą per metus, 50 % pasileikant skyriuose, o kitus 50 % pervedant į LIMA sąskaitą;
3. LIMA suvažavimas pritaria ir vertina teigiamai ligšiolinę tarybos veiklą ir ją įpareigoja skatinti LIMA skyrių steigimąsi ir pagalbą jų veiklai organizuoti. Mano esant svarbiu LIMA dalyvavimą svarstant ŠMM dokumentus, kitaip atstovaujant Lietuvos istorijos mokytojų interesus, skleisti gerąją patirtį;
4. suvažiavimo nutarimu asociacijai reikia gilinti ir plėsti bendradarbiavimą su Lietuvos ir užsienio šalių istorijjos ir kitų dalykų asociaicijomis, ypač su EUROCLIO, reprezentuojant Lietuvos istorijos mintį ir istorijos mokymo ypatumus, suvokiant, apibendrinant ir skleidžiant Europos patirtį.
5. Suvažiavimas taip pat įpareigoja LIMA tarybą toliau ieškoti galimybių bendradarbiauti su LR ŠMM ir kitomis atsakingomis švietimo institucijomis, tobulinant PUPP’o turinį, formą ir reikalavimus, remiantis LIMA Kauno skyriaus parengtomis rekomen-dacijomis. |
Mieli kolegos istorijos mokytojai, |
Parašė Parašė LIMA tarybos pirmininkė Violeta Kriščiūnienė
|
Pranešame, kad registracija į Lietuvos istorijos mokytojų asociacijos suvažiavimą baigta. Šaunu, kad į suvažiavimą registravosi daugiau nei 150 mokytojų iš visų Lietuvos regionų: Vilniaus, Kauno, Panevėžio, šiaulių, Jurbarko.
Brangieji, susitiksime pirmadienį suvažiavime ir, to tikisi LIMA taryba, konstuktyviai padirbėsime ir smagiai pabendrausime. |
Parašė LIMA tarybos pirmininkė Violeta Kriščiūnienė
|
Mieli Kolegos,
sveikinu Jus su Mokytojo diena ir linkiu įsiklausyti į poeto Justino Marcinkevičiaus žodžius :
„Visas mano tikėjimas vaikšto mokyklos koridoriais, visos mano mintys sudėtos į mokyklos klases. Norėdami pamatyti Lietuvą žiūrėkim į mokyklą – ten ji auga...“
Linkiu, kad šiandieniniai iššūkiai sutvirtintų ir sutelktų mus - Lietuvos istorijos mokytojus !
|
Parašė Eugenijus Manelis, Romualdas Samavičius
|
Įvadas
Individualiosios Vilniaus miesto istorijos programos tikslas – padėti mokytojui supažindinti moksleivius su mūsų valstybės sostinės istorija. Ši programa padėtų moksleiviams geriau pažinti įvairius – politinius, ūkinius, kultūrinius, buitinius – miesto istorijos aspektus. Programos autoriai mano, jog ją gali įgyvendinti tiek istorijos mokytojas, tiek klasės vadovas, kuris domisi Vilniaus miesto istorija. Manytume, jog šią programą galima įgyvendinti 8 – 10 pagrindinės mokyklos klasėse dvejus-trejus mokslo metus. Programos realizavimo trukmė priklausys nuo to, ar moksleiviai pasirinks kartu su mokytoju visą programą, ar tik jos dalį – politines, ūkines, kultūrines ir buitines temas.
Programą galėtų įgyvendinti ir keli įvairių specialybių mokytojai, dėstydami šį kursą integruotai. Tačiau svarbiausia, kad ją įgyvendinant aktyviai dalyvautų moksleiviai. Programą sudaro keturiolika temų. Kiekvieną jų sudaro šešios dalys - tikslai ir uždaviniai, turinys, svarstytinos problemos, kūrybinės užduotys, metodai, turinio šaltiniai. Kolegoms siūlytume šiuos darbo metodus, supažindinant moksleivius su sostinės istorija:
|
Skaityti daugiau...
|
|
|
<< Pradžia < Ankstesnis 51 52 53 54 Sekantis > Pabaiga >>
|
Puslapis 53 iš 54 |