Home
"Lietuvos istorijos žinovas" 2025
Parašė Administratorius   

Kovo 14 dieną Lietuvos Respublikos Seimo rūmuose susirinko istorijos mylėtojai. 

Konkurso "Lietuvos istorijos žinovo" populiarumą rodo itin gausus dalyvių būrys.

Šiais metais Lietuvos istorijos žinovu pretendavo tapti daugiau kaip du šimtai dalyvių,

prieš tai įveikę I etapo barjerą. Susirinkusius pasveikino LR Seimo narys Juozas Olekas,

LR Seimo kancleris Algirdas Stončaitis, LRS Parlamentarizmo istorinės atminties

skyriaus vedėja Angonita Rupšytė, LIMA tarybos pirmininkas Giedrius Mackevičius ir kiti. 

Atlikę užduotis ir laukdami vertinimo komisijos darbo pabaigos, mokiniai buvo pakviesti į

kūrybines dirbtuvėles LR Seimo erdvėse, o juos lydintys asmenys dalyvavo dr. Sandros

Grigaravičiūtės paskaitoje. 

Apdovanojimais džiaugesi Vilniaus licėjaus, Alytaus Adolfo Ramanausko-Vanago gimnazijos,

Mažeikių Gabijos gimnazijos, VDU Ugnės Karvelis gimnazijos, Visagino „Verdenės" gimnazijos,

Kauno Saulės gimnazijos, Vilniaus Gerosios Vilties progimnazijos, KTU inžinerijaus licėjaus,

Vilniaus Emilijos Pliaterytės progimnazijos ir Mėtai iš VDU „Atžalyno”progimnazijos mokiniai

ir visuomenės atstovai. 

Sveikiname Lietuvos istorijos žinovus. 

Daugiau foto

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.flickr.com%2Fphotos%2F97441645%40N08%2Falbums%2F72177720324407797%2F%3Ffbclid%3DIwZXh0bgNhZW0CMTAAAR2QHxHKwq8ngHorTZBHlDDcgphClVZhgI-3X3jNxwYKXkiY25Ocuhqv-_I_aem__gBflDQwD6hXc5ECV_HkiA&h=AT3WhFsd68doHeKSQ5-5qB-S8QTwEjvwKOyCk8QLZ8osOysWsrQn55luN4Lm8M-bPRlG1tTDPmMqNVzvrXDO8QPwbXIP9yPW_E0vVtLCSlTmfK18pejgzmcGDT-qdqPLwZA

Daugiau informacijos https://www.facebook.com/share/p/18aDw2aCvv/

LIŽ 2025a

 
Sveikiname
Parašė Administratorius   

kovo_11_2025.jpg

 
Diskusijų ir bendradarbiavimo dirbtuvės „Programos ir realybė: istorijos mokymo iššūkiai”
Parašė Administratorius   

Kėdainių krašto muziejaus erdvėse susirinko Lietuvos istorijos mokytojų asociacijos

(toliau LIMA) skyrių atstovai. Šio sutikimo tikslas aptarti ir išgryninti iššūkius, su kuriais

susiduria 5 - 12 klasėse dirbantys mokytojai, įgyvendinant atnaujintą istorijos bendrąją

programą (toliau IBP). Istorijos mokytojų bendruomenę neramina ne tik problemos

dirbant su IBP pamokų metu, bet ir iššūkiais, rengiantis istorijos valstybiniam

egzaminui. LIMA nariai nuo pat IBP įgyvendinimo pradžios kelia klausimus kaip

suvaldyti perteklinį mokymo/si turinį, kaip dirbti esant metodinių priemonių ir vadovėlių

trūkumui. Mokytojai, pasiskirstę grupėmis, kurių narius vienijo bendri iššūkiai dalyko

koncentrui, aktyviai diskutavo, dalinosi patirtimi, aiškinosi problemines vietas. Buvo

išsamiai aptartas programų temų turinys, nagrinėjamos potemės ir aspektai, asmenybių ir

sąvokų gausos problematika. Ypatingas dėmesys skirtas III – IV gimnazijos klasių IBP ir

galimai valstybinio egzamino rašto daliai.

Susitikimo metu sutarta:

-          siekti valstybinio egzamino rašto dalies atidėjimo iki 2028 m.;

-          siekti IBP koregavimo mažinant/apjungiant temų, potemių, įvykių, asmenų bei sąvokų skaičių;

-          siekti mokymų, kurie padėtų mokytojams palaipsniui ugdyti mokinių įgūdžius nuo 5 iki 12 klasės.

Taip pat buvo pateikti pasiūlymai dėl konkrečių klasių istorijos programos koregavimo bei pristatytas III gimn.

klasės programos  koregavimo projektas. Informacija apie darbo grupėse pateiktus pasiūlymus LIMA narius

pasieks per skyrių vadovus. Papildomi pasiūlymai ir pastabos dėl programos koregavimo gali būti patekti per 

skyrių vadovus LIMA tarybai.

 

 Kėdainiai 2025

Kedainiai 2025 2

 

Kedainiai 2025 1

Kedainiai 2025 3

 

 

 
Su gimtadieniu Lietuva
Parašė Administratorius   

vasario 16 2025

 
„Lietuvos istorijos žinovas 2025“ I etapas
Parašė Administratorius   

Liž 2025

 
<< Pradžia < Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sekantis > Pabaiga >>

Puslapis 1 iš 58

logo 2020 mazas failas

KONKURSAS

KONKURSO PARTNERIAI
LR Seimas
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
LII
LIMA siuntimui
VU IF
Delfi RGB-new-page-001
LNB logo
Valdovu rumai
juodas logo GoHisto

Prisijungę

Mes turime 33 svečius online