Parašė Žaneta Vaškevičienė
|
Lapkričio 23-25 dienomis antrą kartą Lietuvoje vyko paroda ,, Mokykla 2012". Džiaugėmės galimybe pamatyti, kaip keičiasi Lietuvos švietimas, susipažinti su naujomis, moderniomis, inovatyviomis mokymo priemonėmis, jas aptarti su kolegomis ir net aplenkti Akropolyje savaitgalyje vykusią akciją ,,Jamam". Džiugu buvo matyti tiek autobusais iš visos Lietuvos atvykusių ir švietimo naujovėmis besidominčių mokytojų. Vietoj akcijos „Jamam“ jie pasirinko tai , kas aktualu šiuolaikiškam mokytojui – „Mokykla 2012“. Istorijos mokytojų asociacijos tarybos nariai taip pat aktyviai dalyvavo edukaciniuose renginiuose. Ypač naudingas renginys buvo ,,Švietimo asociacijos: kaip sekėsi įgyvendinti projektus". Pabendravome su kitų Lietuvos švietimo asociacijų atstovais, susipažinome su jų vykdomais projektais, pasisėmėme idėjų.
|
Skaityti daugiau...
|
|
Parašė Violeta Kriščiūnienė
|
Skaitančioji visuomenė „Versmės“ leidyklą geriausiai žino iš jos rengiamos ir leidžiamos šimtatomės Lietuvos istorijos monografijų serijos „Lietuvos valsčiai“. Greta šio bemaž du dešimtmečius vykdomo unikalaus projekto leidykla plėtoja kitą leidybinę veiklą, taip pat įvairius mokslo ir kultūros projektus, tarp jų kartu su Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija bei Vytauto Didžiojo karo muziejumi įgyvendina leidyklos inicijuotą patriotinį, kultūrinį, edukacinį projektą „LAISVĖS KOVŲ VIDEOTEKA“. Laisvės kovų videoteka – tai vienoje vietoje sukauptas dokumentinio ir vaidybinio kino paveldo rinkinys laisvės kovų tematika – elektroninis virtualusis archyvas ir patogi prieiga prie jo internete. http://www.versme.lt/videoteka.htm |
Parašė Eugenijus Manelis, Romualdas Samavičius
|
Trečiadienis, 12 Rugsėjis 2012 19:57 |
Įvadas
Individualiosios Vilniaus miesto istorijos programos tikslas – padėti mokytojui supažindinti moksleivius su mūsų valstybės sostinės istorija. Ši programa padėtų moksleiviams geriau pažinti įvairius – politinius, ūkinius, kultūrinius, buitinius – miesto istorijos aspektus. Programos autoriai mano, jog ją gali įgyvendinti tiek istorijos mokytojas, tiek klasės vadovas, kuris domisi Vilniaus miesto istorija. Manytume, jog šią programą galima įgyvendinti 8 – 10 pagrindinės mokyklos klasėse dvejus-trejus mokslo metus. Programos realizavimo trukmė priklausys nuo to, ar moksleiviai pasirinks kartu su mokytoju visą programą, ar tik jos dalį – politines, ūkines, kultūrines ir buitines temas.
Programą galėtų įgyvendinti ir keli įvairių specialybių mokytojai, dėstydami šį kursą integruotai. Tačiau svarbiausia, kad ją įgyvendinant aktyviai dalyvautų moksleiviai. Programą sudaro keturiolika temų. Kiekvieną jų sudaro šešios dalys - tikslai ir uždaviniai, turinys, svarstytinos problemos, kūrybinės užduotys, metodai, turinio šaltiniai. Kolegoms siūlytume šiuos darbo metodus, supažindinant moksleivius su sostinės istorija:
|
Paskutinį kartą atnaujinta Trečiadienis, 10 Spalis 2012 19:40 |
Skaityti daugiau...
|
|
|
<< Pradžia < Ankstesnis 1 2 3 4 5 Sekantis > Pabaiga >>
|
Puslapis 5 iš 5 |